خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/12 - 16:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
داود محمدی:

بازگشایی هر مدرسه باید با تأیید ناظر بهداشت باشد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بازگشایی هر مدرسه باید با تأیید ناظر بهداشت باشد،گفت: البته مدارس باید تا توقف شیوع ویروس کرونا تعطیل باشد.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری اینکه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که ماندگاری ویروس کرونا تا بعد از تعطیلات نوروز در کشور ادامه خواهد داشت، گفت: در این شرایط افزون بر اینکه باید از آموزش از راه دور  مانند استفاده از شبکه آموزش بهره برد، باید استفاده از ظرفیت فضای مجازی را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم هوا هرچه سریع‌تر گرم و شیوع ویروس متوقف شود، ادامه داد: در این شرایط زمینه برای بازگشایی مدارس فراهم می‌شود ولی باید مراقبت‌های اولیه در مدارس نیز صورت گیرد.



بیشتر بخوانید:





وی افزود: آموزش و پرورش باید با یک برنامه دقیق بهداشتی آموزشی مدارس را آماده بازگشایی کند و علاوه بر ضد عفونی مراکز آموزشی، لوازم بهداشتی و ضد عفونی نیز در مدارس کشور توزیع شود.



محمدی ادامه داد: مدیران کل آموزش و پرورش باید در هر استان پای کار بیایند و مدارس باید فقط در صورت بازرسی و تأیید ناظران وزارت بهداشت بازگشایی شوند.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به اینکه رعایت مسائل بهداشتی و ضد عفونی در تخصص وزارت بهداشت است، دولت باید با در نظر گرفتن تمهیداتی، بازرسان وزارت بهداشت را موظف به بازرسی مکرر از مدارس کند تا در صورت تخلف از آیین نامه‌های بهداشتی، با مدرسه متخلف برخورد شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 295783
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار